Huisvesting in het buitenland

Inschrijven bij HousingAnywhere

Als TU/e-student krijg je bij inschrijving bij HousingAnywhere een VIP-profiel:

- Je krijgt een Verified Student Badge in je profiel (verhuurders geven je vaak voorrang)
- Je krijgt als eerste nieuwe advertenties te zien
- Je krijgt voorrang in het boekingsproces
Wil je meer weten over HousingAnywhere, bezoek dan de website, bekijk de FAQ, schrijf je in of stuur een e-mail naar vip@housinganywhere.com. )
Om je te helpen bij het vinden van woonruimte in het buitenland en als je geïnteresseerd bent in het onderverhuren van je kamer terwijl je weg bent, werkt de Technische Universiteit Eindhoven samen met HousingAnywhere, een internationaal boekingsplatform voor studentenhuisvesting.

Accommodatie vinden in het buitenland

Om je te helpen bij het vinden en boeken van je nieuwe accommodatie in het buitenland, kun je je aanmelden voor de HousingAnywhere Accommodatieservice. Als student van de TUE krijg je 20% korting op de boekingskosten*, voorrang bij het zoeken naar kamers en een prioritair e-mailadres voor je vragen: vip@housinganywhere.com. Deze service is gratis te gebruiken, alleen als je een kamer boekt via HousingAnywhere worden er veilige boekingskosten in rekening gebracht.
NB. Je moet eerst de hele prijs betalen en dan mailen naar support@housinganywhere.com om dat bedrag terug te krijgen.

Onderhuur van je kamer

Als je je huidige kamer wilt onderverhuren tijdens je verblijf in het buitenland, kun je dat ook doen via het HousingAnywhere-platform, bijvoorbeeld aan een inkomende student van de TUE. Voor meer informatie over het onderverhuren van je kamer, volg deze link of stuur een e-mail naar support@housinganywhere.com als je nog vragen hebt.

Erasmus Play

Erasmus Play is een gratis accommodatie zoekmachine voor studenten, waarbij je kamers, flats of appartementen kan vinden die via diverse online accommodatie platforms in Europa worden aangeboden. Het aanbod van deze platforms is geverifieerd. Het geeft je ook de mogelijkheid om te filteren op diverse criteria, zoals de afstand van de accommodatie tot je faculteit in het buitenland.

Direct naar