Immersive Reader in Canvas beschikbaar voor alle studenten

1 november 2022

Via Immersive Reader krijg je visuele, grammaticale en verbale leesondersteuning. Zo kun je bijvoorbeeld zinnen opdelen in lettergrepen, de tekst hardop laten voorlezen of meer ruimte plaatsen tussen regels en letters.

De functie was voor individuele gebruikers al een tijd vrij beschikbaar in Canvas. Onlangs heeft Canvas de mogelijkheden voor deze tool uitgebreid, waardoor Immersive Reader nu voor alle studenten automatisch verschijnt op relevante pagina's in Canvas. Op de pagina's Canvas Pages, Syllabus, Assignments (alleen instructies) en de startpagina van het vak is de optie Immersive Reader vanaf 12 september automatisch beschikbaar.