Servicedesks van Education and Student Affairs
De service desk van Education and Student Affairs (ESA) in MetaForum is vaak je eerste aanspreekpunt voor vragen die met onderwijs en administratie te maken hebben. Bij de servicedesk kun je terecht met vragen over:
- je in- of uitschrijving aan de TU/e
- de betaling van je collegegeld
- de administratiekostenregeling
- onze notebookregeling
De servicedesk is bereikbaar via esa@ of 040 247 4747. Voor het inleveren of certificeren van documenten kun je op werkdagen van 12.00 uur tot 14.00 uur terecht bij de balie in MetaForum. We helpen je graag. tue.nl
Balies in de faculteit
Iedere faculteit heeft een Center for Student Administration (CSA). Bij deze balies kun je terecht als je vragen hebt over:
- je studie en je studieprogramma
- cijfers en studiepunten
- het aanmelden voor vakken en tentamens
- je diploma
- je rooster
- exchangeprogramma's
-
Biomedische Technologie
Lees meer -
Bouwkunde
Lees meer -
Electrical Engineering
Lees meer -
Eindhoven School of Education
Lees meer -
Industrial Design
Lees meer -
Industrial Engineering & Innovation Sciences
Lees meer -
Scheikundige Technologie
Lees meer -
Technische Natuurkunde
Lees meer -
Wiskunde & Informatica
Lees meer -
Werktuigbouwkunde
Lees meer
International Office
Bij de International Office kun je als internationale student terecht met vragen over alles wat met je verblijf in Eindhoven te maken heeft, zoals je visum, huisvesting, beurzen en verzekeringen. De International Office is bereikbaar via io@ of +31 40 247 6000. tue.nl
Studentbegeleiding
Je studietijd is één van de boeiendste periodes in je leven. Toch zijn er misschien zaken waar je tegenaan loopt of waar je vragen over hebt. Bij Studentbegeleiding kun je terecht voor informatie en begeleiding. De studieadviseur van je faculteit is vaak je eerste aanspreekpunt als je vragen hebt over je studie, zoals studieplanning, studievoortgang, inhalen van colleges of tentamens bij ziekte, kiezen van specialisaties en keuzevakken. Een studieadviseur kan je doorverwijzen naar een studentendecaan of studentenpsycholoog. Maar je kunt ook zelf een afspraak maken met deze medewerkers. Bekijk hier hoe je een afspraak kunt maken voor studentbegeleiding.
LIS Services/Student en reproshop
LIS Services/Student biedt alle studenten ICT-ondersteuning. Als je een notebook hebt aangeschaft via de notebookregeling van de TU/e heb je ook recht op hardware-support.
Als je geen notebook hebt aangeschaft via onze notebookregeling, adviseren we je bij hardwareproblemen contact op te nemen met de verkoper of fabrikant van je notebook.
Bij de reproshop kun je terecht voor printen, kopiëren, inbinden en afwerken.
Contact met de redactie van de studiegids
Laat ons weten wat je van de digitale studiegids vindt via education.guide@. tue.nl