Hulp is nabij!

Carrièrevragen?

9 september 2024

Vanaf 10 september is de MyFuture Career Desk geopend om alle studenten te helpen met carrièregerelateerde vragen.

Leden van het Career Academy Studententeam: Kim van Bussel (links) en Maiko Cheng (rechts).

Op 10 september opent de gloednieuwe My Future Career Desk voor alle studenten met carrièregerelateerde vragen. Dit zal het centrale informatiepunt vormen voor studenten over My Future Activities, carrièrepaden en de ontwikkeling van carrière- en professionele vaardigheden.

We staan klaar om je te helpen en je kunt ons vinden in MetaForum 1.370 (naast de ESA-balie die leidt vanaf de brug met Atlas) elke maandag tot en met donderdag van 12:30 tot 13:30.

Je kunt bij ons terecht voor praktische hulp met:

• Carrièreontwikkeling
  • Feedback op cv’s
  • LinkedIn-profielen
  • Sollicitatiebrieven
  • Voorbereiding op sollicitatiegesprekken
  • Algemene informatie over het sollicitatieproces in Nederland

Ons doel is om je in contact te brengen met de juiste mensen bij TU/e voor alles wat met je carrière te maken heeft! Kom langs voor alle carrièregerelateerde onderwerpen – we zijn er voor je! Voel je vrij om binnen te lopen!

Dit initiatief is een samenwerking tussen TU/e MyFuture en TU/e Career Academy (beide onderdeel van ESA-CAPS) en zal een pilot zijn voor het eerste semester. Je kunt ons ook een e-mail sturen via myfuture@tue.nl met vragen, ideeën en feedback.