Derde seizoen van studentenpodcast Mentalitijd van start

11 april 2024

Veel studenten hebben last van mentale problemen en ze vinden het vaak lastig om hierover te praten. De makers van de podcast Mentalitijd proberen deze taboes te doorbreken en het gesprek met elkaar te openen.

Mentalitijd is dé podcast waarin de studenten-'mentalitijd' onder de loep genomen wordt. Met behulp van verschillende professionals proberen de makers van deze podcast de luisteraar nét wat verder na te laten denken over allerlei onderwerpen waar je als student mee in aanraking kunt komen. Veel studenten hebben last van mentale problemen en ze vinden het vaak lastig om hierover te praten. Met Mentalitijd proberen we deze taboes te doorbreken en het gesprek met elkaar te openen. In het 3e seizoen bespreken ze de onderwerpen prestatiedruk, drugs, slaap(tekort), label/hokjes denken, rouw, trauma, bewust leven, nieuws en nog veel meer.