TU/e Best Teacher Awards

16 september 2024
De Best Master Teacher van vorig jaar: Karel van Donselaar Last year's Best Master Teacher: Karel van Donselaar

Dit zijn de genomineerden voor de TU/e Best Teacher Awards
Met de jaarlijkse TU/e Best Teacher Awards eren we onze TU/e-helden die studenten inspireren, motiveren en vooruithelpen. Dit jaar zijn er zeven docenten genomineerd voor de Best Teacher Awards.
Alle genomineerden worden door leden van het Studenten Advies Orgaan beoordeeld op passie, interactie, impact op de ontwikkeling van studenten, visie op hoger onderwijs, innovatie en eigenheid.

Met trots presenteren wij onze genomineerden:

Genomineerden Best Bachelor Teacher

• Oded Raz, Electrical Engineering
  • Ivo Filot, Chemical Engineering and Chemistry
  • Claudia Fecarotti, Industrial Engineering
  • Rudi Bekkers, Innovation Sciences

Genomineerden Best Master Teacher

• Andrea Fiore, Applied Physics
  • Hélène Aarts, Architecture, Urbanism and Building Sciences
  • Melvin Drent, Industrial Engineering

Tijdens MomenTUm op 27 september 2024 worden de Best Bachelor Teacher en de Best Master Teacher bekend gemaakt. De winnaar ontvangt een cheque ter waarde van 15.000 euro en alle andere genomineerden ontvangen een cheque ter waarde van 3.000 euro. Daarnaast ontvangen alle genomineerden een beeldje dat speciaal is ontworpen voor de Best Teacher Awards.

Bezoek de Best Teacher Awards-webpagina voor meer informatie over de genomineerden.