Verken je pad naar impact en zet je ideeën in beweging!

23 januari 2024

De TU/e Contest is een initiatief van TU/e innovation Space en is bedacht voor technische studenten die de droom hebben hun idee tot werkelijkheid te maken.

Als deelnemer kom je in contact en leer je van de expertise van betrokken partners, en je krijgt advies van succesvolle ondernemers en toonaangevende bedrijven. Er is voor jou van alle kanten ondersteuning, van dream to demo to impact.

Door mee te doen met de  TU/e Contest-competitie kun je ontdekken of je jouw innovatieve ideeën voor maatschappelijke uitdagingen om kunt zetten naar een bedrijfsconcept. Of je nu lid bent van een studententeam, betrokken bent bij een start-up of een idee hebt dat het onderzoeken waard is, we nodigen je van harte uit om deel te nemen aan de aankomende 10e editie. Je kunt je  voor de TU/e Contest registreren tot 9 februari 2024, via deze link: (Pre)Registratieformulier | TU/e Contest 2024 (office.com)

Meer informatie vind je op: www.tuecontest.nl