Online wijzigingshulp studiefinanciering

27 juni 2024

Is 2024 hét jaar waarin je afstudeert? En ga je na de zomer verder studeren? Of ben je klaar met studeren en ga je werken of misschien wel op reis? Dan moet je sowieso wat zaken regelen bij DUO. Zorg ervoor dat je op tijd weet wat je allemaal moet doen!

Stoppen met studeren
Stop je met studeren? Dan moet je zelf je studiefinanciering stopzetten in Mijn DUO. Ook moet je altijd zelf het studentenreisproduct stopzetten om een ov-boete te voorkomen. Start je na de zomer met een nieuwe opleiding? Dan moet je in Mijn DUO je nieuwe opleiding doorgeven. Doe je dat op tijd? Dan lopen je maandelijkse betalingen door en blijft je studentenreisproduct geldig.

Binnen 1 minuut weten hoe je het regelt? Vul dan de wijzigingshulp in op duo.nl/klaarmetjestudie.