Sluit je aan bij de TU/e studententeams

dinsdag 15 oktober 2024 vanaf 12:30 PM tot 1:30 PM
Atlas Hall (ground floor)
TU/e innovation Space
Free
Gebouw
Atlas

Sluit je aan bij en ontdek de TU/e studententeams die de toekomst herdefiniëren!

Ben je klaar om aan een spannende reis te beginnen vol innovatieve, duurzame en baanbrekende projecten? Zeg vaarwel tegen alleen maar studeren en hallo tegen persoonlijke groei zoals nooit tevoren!

Bereid je voor om in een wereld van eindeloze mogelijkheden te duiken door je aan te sluiten bij een van de TU/e Studententeams. Deze teams bestrijken een breed scala aan vakgebieden, waaronder duurzaamheid, automotive, gezondheidszorg, AI, robotica, energie, huisvesting en nog veel meer. Er wachten volop kansen op jou!

Kom naar Atlas Hall, waar meer dan 25 bruisende Studententeams samenkomen, elk met unieke kansen voor studenten om te schitteren. Mis de kans niet om enkele van de ongelooflijke studententeams te verkennen die de toekomst vormgeven.
Benieuwd welke studententeams bezig zijn met de uitdagingen van morgen? Je vindt ze allemaal hier.