Stagelopen of afstudeerproject bij Lely Holding S.à.r.l.

TU/e en Lely Holding S.à.r.l. hebben afspraken gemaakt over stagelopen en onderzoek verrichten bij Lely Holding S.à.r.l. De afspraken gaan onder meer over intellectueel eigendomsrecht, geheimhouding, aansprakelijkheid en verzekeringen. De afspraken gelden sinds 1 oktober 2019 en zijn vastgelegd in een raamovereenkomst, het 'Internship and graduation project framework agreement'.

De raamovereenkomst is belangrijk voor jou, als je stage gaat lopen of onderzoek gaat verrichten bij Lely Holding S.à.r.l. Daarnaast is de raamovereenkomst ook belangrijk voor je begeleiders vanuit de TU/e en voor leden van examencommissies, afstudeercommissies en visitatiecommissies (NVAO) die vanwege kwaliteitszorg inzage moeten kunnen hebben tot het stageverslag dan wel afstudeerscriptie.

TU/e student

Iedere TU/e-student die stage gaat lopen of een afstudeeronderzoek verricht bij Lely Holding S.à.r.l. dient een Individual Internship Agreement te ondertekenen die gekoppeld is aan de raamovereenkomst.

TU/e-begeleider(s), leden van examencommissie, afstudeercommissie en visitatiecommissie

In de raamovereenkomst is vastgelegd dat de TU/e begeleider(s) en leden van de examencommissie, afstudeercommissie en visitatiecommissie (NVAO) te allen tijde kennis mogen nemen van confidential information, voor zover dit soort informatie is opgenomen in het verslag dan wel afstudeerproject van de student.

De volledige inhoud van raamovereenkomst kan ter inzage worden opgevraagd bij de stagecoördinator van de faculteit.